کد خبر: ۳۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 16 May 2015
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی در محور مواصلاتی هراز خبر داد و از مسافران درخواست کرد تا زباله‌های خود را در این محور به حال خود رها نکنند.

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس، گفت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز روان است و مشکلی در تردد گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: به علت تعطیلی مبعث پیامبر اسلام مسافران و گردشگران زیادی از طریق محور هراز وارد مازندران شدند که این امر کندی تردد و ترافیک را به همراه داشت.

نوری‌پور با اشاره به عملیات تعریض محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: تردد در این مسیر مواصلاتی تا نخستین روزهای خرداد ماه امسال از شنبه تا چهارشنبه طی ساعت 21 تا پنج صبح مسدود است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: در زمان مسدود بودن محور مواصلاتی هراز اقدام به ترمیم روشنایی تونل‌ها، خط‌کشی جاده، نصب علایم و ایمن‌سازی هراز کردیم.

نوری‌پور با اشاره به اینکه در این راه از اکیپ‌های راهداری شهرهای مختلف مازندران استفاده شد، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این اداره اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی محور هراز از زباله بوده است که این اقدام با اجرایی شدن از منطقه امامزاده هاشم تا پنج‌آب جلوه زیبایی به محور مواصلاتی هراز داده است.

وی با اشاره به اینکه همه افراد موظف به حفظ محیط‌زیست هستند، از مسافران، گردشگران و افرادی که در محور مواصلاتی هراز تردد دارند خواست تا زباله و آشغال خود را در مسیر جاده‌ها نریزند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با پیش‌بینی افزایش حجم تردد در ساعات پایانی امروز، گفت: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سبقت غیرمجاز، رعایت حق‌تقدم و گوش دادن به اوامر ماموران پلیس‌راه‌، راهداران و ماموران انتظامی سفر خوب برای خود و دیگران رقم بزنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار