فرماندار جوانرود با اشاره به ظرفیت های خوب این شهرستان در حوزه گردشگری گفت: متاسفانه به دلیل نبود برخی زیرساخت ها مانند هتل و اماکن اقامتی، به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده نشده است.
کد خبر: ۳۵۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 04 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا؛ آرش لهوی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان جوانرود، از جاذبه های طبیعی و تاریخی، صمیمیت و خونگرمی مردم و مرز و بازارچه های مرزی به عنوان پتانسیل های گردشگری این شهرستان نام برد و افزود: گردشگری بهترین ظرفیت برای ایجاد و رونق اقتصادی شهرستان جوانرود است.
وی اظهار کرد: نقش اقتصاد گردشگری در آینده جوانرود تعیین کننده و مهم است و اگر درست برنامه ریزی کنیم می توان از مزایای آن در توسعه اشتغال به خوبی استفاده کرد.
فرماندار جوانرود در ادامه به فعال کردن طرح های راکد شهرستان اشاره کرد و گفت: فعال کردن این طرح ها می تواند برای ترغیب سرمایه گذاران جدید و ایجاد اشتغال موثر باشد.
لهونی از بانک های عامل نیز خواست نهایت همکاری برای استمهال وام های این طرح ها داشته باشند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جوانرود نیز در ادامه این جلسه گفت: از اول امسال تاکنون مشخصات 476 نفر در سامانه ایجاد اشتغال (رصد) این شهرستان ثبت شده است.
فریدون قادری افزود: کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و جهاد کشاورزی بیشترین آمار ثبت اشتغال شهرستان جوانرود را به خود اختصاص داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار