کد خبر: ۳۵۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 04 January 2017
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، با سرهنگ انصاری فرمانده این نیرو دیدار و در ارتباط با توسعه تعاملات و همکاریها بحث و تبادل نظر نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در آغاز این نشست اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها با بیان اینکه اعتقاد راسخ داریم استقرار امنیت بیش از آنکه نیازمند نگرشهای تأمینی و امنیتی باشد، بر پایه اخلاق و توسعه فرهنگ اجتماعی و ارتقاء آگاهی ها استوار می ماند افزود: در سیستم زندانبانی شعار و هدف ارتقاء نظام زندانبانی بعنوان سیاست نخست و برنامه کلان سازمان زندانهای کشوراست ، و این ارتقاء به معنای توسعه در همه بخشها به ویژه تأمین امنیت می باشد .

وی افزود: در محورهای سلامت رفتار و پاکسازی محیطی با حساسیت های لازم به انجام اموردر تلاشیم و در سلامت افزایی محیط زندانها و مبارزه فراگیر با ورود مواد ممنوعه در زندانها اهتمام جدی داریم.
مدیر کل زندانها بر ضرورت توسعه تعامل، هماهنگی و همکاری فی مابین دستگاه قضائی، پلیس و زندانها هم تأکید کرد و گفت: این همکاری در بسترهای مختلف قابل تعریف و اجراست و نتیجه آن پیشگیری از وقوع جرم، ارتقاء امنیت اجتماعی و در نهایت توسعه آرامش و رفاه اجتماعی خواهد بود.
رئیس پلیس استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست ضمن تبریک انتخاب مدیر کل جدید زندانها ، بر ضرورت استقرار مدیریت اخلاقی و انسانی در راستای توسعه خدمت تأکید کرد و افزود: ما نیز در سیستم پلیس همواره به این سمت گام برداشته ایم که شأن و کرامت انسانی و حقوق شهروندی مردم در دریافت خدمات پلیس رعایت شود.
این مقام ارشد امنیتی از افزایش همکاری پلیس و زندان خبر داد و اذعان داشت: پلیش همیشه خود را برای توسعه نظم و امنیت در استان آماده می بیند و از آنجائیکه زندان یک محیط امنیتی و فضای نگهدارنده مخلین نظم و امنیت است ، با نگاه امنیتی و تعامل بیشتر در برقراری و ارتقاء نظم و امنیت به آن نگاه می کند.
سرهنگ انصاری افزود: برای توسعه و ارتقاء امنیت در زندانها از نظر نیرو ، رزمایشنها ، همکاری در امر آموزش ، اعزام و بدرقه ، برگزاری کلاسهای اعتقادی همکاری و مساعدت خواهد نمود.
گفتنی است در پایان این نشست که با حضور تنی چند از مسئولین ستادی دو نهاد همراه بود، پیرامون توسعه تعاملات و همکاری های فی مابین زندان و پلیس در عرصه های فرماندهی یگان حفاظت، توسعه نظارت بر بازداشتگاه های ناجا، توسعه ظرفیتهای اعزا م و بدرقه مجرمین، بحث و تبادل نظر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار