تابناک: کانون تئاتر دانشگاه اصفهان با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، نمایش "رقص کاغذ پاره‌ها" را در پنج سانس در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان به روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 08 February 2015

به گزارش تابناک فرزاد دهقان، کارگردان این تئاتر، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایش "رقص کاغذ پاره‌ها" قرار است در پنج سانس در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان بر روی صحنه برود.

وی با بیان اینکه این نمایش نوشته محمد یعقوبی است، افزود: نمایش دارای پنج اپیزود است و هر اپیزود داستان متفاوتی دارد، اما در موضوع مشترک هستند.

این کارگردان به موضوع نمایش اشاره و اضافه کرد: روابط میان مردان و زنان و تفاوت‌های میان آن‌ها، موضوع نمایش است. در این نمایش نشان داده می‌شود که یک شوخی کوچک، سهل انگاری و شک می‌تواند باعث شود که روابط زن و شوهری تا مرز فروپاشی پیش رود.

دهقان با بیان اینکه ژانر نمایش ملودرام است، خاطرنشان کرد: سه سانس از این نمایش در یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و دو سانس دیگر در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی به عوامل کار اشاره کرد و گفت: رضا صادق زاده، شاهین علی نژاد، وحید فردنیا، احمد کریمی، کامران کیان، حنانه محمودی، پرستو مقدم، مرضیه مهرجو، دانیال نصر و مهدی یاوری از بازیگران این نمایش هستند.

کارگردان تئاتر "رقص کاغذپاره‌ها" ادامه داد: این نمایش را کانون تئاتر دانشگاه اصفهان با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
نمایش نتوانسته بود بخوبی پیام خود را به تماشاگرمنتقل کرده با بیننده ارتباط برقرار کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار