شهردار منطقه یک بندرعباس از آغاز عملیات اجرایی باغ پرندگان در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالحسین ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی باغ پرندگان با 4.1 هکتار فضا و در فاز اول با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آغاز شده است.
 
وی با اشاره به حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و فضای سبز ادامه داد: محدوده خدماتی شهرداری منطقه یک در عرض از جنوبی‌ترین نقطه که دریاست و همچنین در نوار طولی از ضلع غربی خور شیلات تا ضلع شرقی میدان میوه و تره‌بار را شامل می‌شود.
 
ارجمند خاطرنشان کرد: داشتن شهری زیبا و خلق المان شهری مدرن در طول نوار ساحلی و اقصی نقاط شهر بندرعباس در گرو مشارکت، همکاری و مساعدت همه شهروندان است و می‌طلبد که شهروندان در راستای عمران و آبادانی محیط زندگی خود پیش‌قدم باشند.
 
شهردار منطقه یک بندرعباس بیان داشت: در دهه مبارک فجر 44 پروژه به ارزش 70 میلیارد ریال در این منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
ارجمند با اشاره به هزینه‌های زیادی که شهرداری بندرعباس در نگهداری فضای سبز و تنظیف شهری انجام می‌دهد، اضافه کرد: روزانه 122 میلیون تومان صرف نگهداری فضای سبز و روزانه 57 میلیون تومان صرف تنظیف شهری در بندرعباس می‌شود که 40 درصد آن در منطقه یک است.
 
 
 
وی یادآور شد: بودجه شهرداری بندرعباس در سال جاری 390 میلیارد تومان است که از این میران 90 میلیارد تومان بودجه این منطقه است که 41 میلیارد در بخش عمرانی و 49 میلیارد تومان در بخش جاری هزینه می‌شود.
 
شهردار منطقه یک بندرعباس از احداث پارک بانوان در بندرعباس خبر داد و گفت: 25 هزار متر از پارک جنگلی خلیج فارس به این پارک اختصاص یافته که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار در برداشته است که در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری بانوان این شهر قرار می‌گیرد.
 
ارجمند افزود: 37 هزار متر مربع در زمینه پیاده‌روسازی با اعتبار 38 میلیارد ریال، 96 هزار متر مربع جدول‌کشی و کانال‌کشی با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال و بازگشایی معابر خیابان‌های فجر، خیابان دامایی، بلوار شهید محیط‌بان، بلوار پردیس، در حوزه پارک‌ها و فضای سبز، احداث 20 پارک محله‌ای در سال جاری با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال از مهمترین برنامه‌های این منطقه است.
 
 
وی از احداث پارک آبی در بندرعباس خبر داد و گفت: این پارک آبی روباز در شمال استانداری و در بوستان دولت به متراژ 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در حال انجام است که در حال حاضر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
شهردار منطقه یک بندرعباس در پایان تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 130 هزار متر مربع زیرسازی آسفالت با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در این منطقه صورت گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار