معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اراک گفت: بسیاری از مشکلات کنونی کلانشهر‌های کشور مشترک است و مردم از مسائل مشترکی رنج می‌برند.
کد خبر: ۳۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 15 May 2015
نادر اخوان ظهر در حاشیه گردهمایی معاونان برنامه‌ریزی کلانشهرهای کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری مشهد تلاش و میزبانی خوبی را برای برگزاری گردهمایی و دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی کلانشهر‌ها داشته و اقدامات ارزشمندی را در این راستا انجام داده است.

وی افزود: تبادل نظرات و تجربیات و هم‌اندیشی در مورد حل مشکلات شهری که در حال حاضر گریبانگیر کلانشهر‌های کشور است از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی و معاونان برنامه‌ریزی و توسعه کلانشهر‌های کشور است.

اخوان ادامه داد: شهرداری‌ها با تعامل و همفکری با یکدیگر می‌توانند برای رفع مشکلات کلانشهر‌ها گام بردارند زیرا بسیاری از مشکلات کنونی کلانشهر‌ها مشترک است و مردم از مسائل مشترکی رنج می‌برند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار اراک در ارتباط با عملکرد کمیته برنامه‌ریزی و توسعه کلانشهر‌ها گفت: شهرداری اراک اخیرا به این کمیته پیوسته و طی نشست‌های که در این گردهمایی‌ها تاکنون برگزار شده تجارب بسیاری بین کلانشهر‌ها انجام شده و شهرداری‌ها با کمک یکدیگر زیرساخت‌های بسیاری را در کلانشهر‌ها پی‌ریزی کرده‌اند.

اخوان عنوان کرد: جایگاه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه باید در شهرداری‌های سراسر کشور در اولویت قرار گیرد زیرا برنامه‌ریزی عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری مشهد در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اظهار کرد: شهرداری مشهد در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه برای دیگر کلانشهر‌ها به عنوان یک الگو بوده و شهرداری مشهد توانسته برنامه‌ریزی خوبی را برای توسعه شهر در سال‌های اخیر داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار اراک ادامه داد: شهرداری مشهد می‌تواند با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در زمینه‌های مختلف شهری مانند حمل و نقل ریلی به شهرداری‌های سراسر کشور کمک کند تا دیگر کلانشهر‌ها با الگوگیری از اقدامات شایسته شهرداری مشهد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار