یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران صبح امروز یکشنبه با حضور مسئولان برگزار و از کارآفرینان برتر استان در ساری تجلیل شد .
کد خبر: ۳۵۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 01 January 2017
 ایرنا ، در این مراسم با اهدای لوح سپاس و جوایز از هشت کارآفرین برتر مازندران در حوزه صنعت ، خدمات ، کشاورزی و صنایع تبدیلی به پاس تلاششان در اشتغالزایی توام با نوآوری ، قدردانی شد .
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : پس از اعلام فراخوان برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در تیر ماه امسال 533 نفر در سایت این جشنواره ثبت نام کردند.
رضا عبدی افزود : هریک از طرح ها توسط سه داور جشنواره ارزیابی و پس از دادن امتیاز ، انتخاب برترین های کارآفرینی انجام شد .
 
وی ادامه داد : کار آفرین های برتر امسال مازندران را مدیران شرکت هایی از شهرستان های بابل ، سوادکوه شمالی ، بابل ، سیمرغ ، ساری ، آمل و بابلسر تشکیل می دهند .
معاون اداره کل تعاون مازندران گفت : انتخاب کارآفرینان برتر بر اساس معیارهائی چون ؛ داشتن نوآوری ، تشخیص فرصت ها و پذیرش مخاطره برای ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی جدید در شرکت و بنگاه صورت گرفته است .
وی توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری ، معرفی الگوهای برتر کار آفرینی به جامعه ، ایجاد رقابت در فضاهای کسب و کار و حمایت معنوی از کار آفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید را از اهداف برگزاری جشنواره کار آفرینان برتر اعلام کرد .
 
براساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران از سال 1385 تاکنون جشنواره کارآفرینان برتر برگزار شد و در این مدت سه هزار کارآفرین برتر استان ها و 120 کارآفرین برتر ملی انتخاب و معرفی شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار