کد خبر: ۳۵۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 29 December 2016
گرمه
* جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در گرمه برگزار شد. مکرمی معاون فرماندار گرمه با بیان اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه گفت : ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در فرهنگ اسلامی جایگاه بسیار والایی دارد.
*رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گرمه از دستگیری یک شکارچی کبک در این شهرستان خبر داد. موسوی  گفت:  ماموران یگان حفاظت این اداره با دستگیری یک متهم به شکار غیر مجاز از وی یک قبضه سلاح شکاری،  لاشه یک قطعه کبک و تعدادی فشنگ کشف کردند.
فاروج
* 5 گلزار باقیمانده به ویژه گلزار شهدای شهر تیتکانلو هر چه سریعتر ساماندهی شوند.فرماندار فاروج در جلسه شورای مشورتی ایثارگران با بیان این مطلب گفت :  در برگزاری یادواره های شهدا برای جذب گروه های مختلف باید تغییر رویه و جذابیت ایجاد شود.« هادی رجائی نیا» افزود: همه مراسم معنوی باید به دور از حواشی و با کیفیت برگزار شود.
*به مناسبت 9 دی ماه، نمایشگاه پوستر بصیرت در گذر از فتنه در محل فرهنگسرای فاروج برگزار شد. « جواد نظری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با هدف بزرگداشت این روز و آشنایی گروه های اجتماعی به ویژه نوجوانان و جوانان با اصل ولایت فقیه و الگوپذیری از مقام عظمای ولایت در رابطه با بصیرت افزایی برگزار شد.
شیروان
*  حجت الاسلام «کوثری» امام جمعه شیروان در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی شیروان در حسینیه شهدای این شهر گفت:  تذکر به همدیگر با نیت خیر وظیفه همه آحاد جامعه است.وی با بیان این که پیشگیری در همه امور، هزینه ها را کاهش می دهد امر به معروف و نهی از منکر را نوعی پیشگیری دانست.
مانه و سملقان
*مروتی، رئیس اداره سواد آموزی  آموزش و پرورش  مانه و سملقان از برگزاری مسابقه انشا نویسی به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی در بین سوادآموزان دوره انتقال، خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای ارتقای سطح آگاهی و جلب مشارکت مخاطبان برگزار می شود./روزنامه خراسان شمالی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار