تیم بوکس استان قم در پایان مسابقه‌های بوکس بزرگسالان کشور با بداقبالی نتوانست مدالی کسب کند و ۳ نماینده از ۴ نماینده قم در یک قدمی کسب مدال از این موفقیت محروم شدند.
کد خبر: ۳۵۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقه‌های بوکس رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی به میزبانی زاهدان به پایان رسید که تیم قم در این مسابقه‌ها ۴ بوکسور داشت. 

علی مرادی‌سپهر دارنده مدال طلای امید کشور از قم یکی از امیدهای بوکس قم برای کسب مدال بود اما وی در مسابقه یک چهارم نهایی به بوکسور کردستان باخت و حذف شد.

علی‌اکبر حسینی‌فر، بوکسور باتجربه استان قم که پس از مدت‌ها دوری از میادین دوباره به رینگ بوکس بازگشته، در این رقابت‌ها در برابر نماینده گیلان در ۱۵ ثانیه راند اول پیروز شد اما برای راهیابی به جمع ۴ نفر پایانی و مسجل کردن حداقل مدال برنز خود، برابر حریفی از آذربایجان غربی باخت و مدال نگرفت. 

کیانوش بیات دیگر بوکسور دارای شانس مدال قم بود که وی نیز در مسابقه یک چهارم نهایی در شرایطی که پیروزی وی، کسب مدال او را قطعی می‌کرد برابر حریفی از سیستان و بلوچستان باخت و دستش از مدال کوتاه ماند. 

محمدعلی شمس از قم هم در‌‌‌ همان گام اول برابر کرمانشاه مغلوب شد و از دور مسابقه‌ها کنار رفت. بوکس قم در رده سنی نونهالان و نوجوانان در ترکیب تیم ملی نماینده دارد و در رده بزرگسالان نیز محمد مردی بوکسور دسته سبک‌وزن استان قم یکی از گزینه‌های تیم ملی برای انتخاب در ترکیب اصلی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی ۲۰۱۸ است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار