معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور:
معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور در جمع کارکنان زندان گرگان، گفت: اطلاعات درست منبع بهترین تصمیم گیری مدیران است.
کد خبر: ۳۵۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 28 December 2016
 معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور در جمع کارکنان زندان گرگان، گفت: اطلاعات درست منبع بهترین تصمیم گیری مدیران است.

حمیدرضا پوریانی در کارگاه آموزشی مبانی حفاظت در بین مسئولین و پرسنل زندانهای استان گلستان اظهار داشت یک مدیر خوب اگر اطلاعات کافی راجع به مجموعه تحت امر خود را داشته باشد می تواند بهترین تصمیم گیری ها را داشته باشد در واقع اطلاعات درست است که تصمیم گیری های درست می سازد چه بسا اگر مدیری اطلاعات کافی نداشته باشد یک تصمیم اشتباه بکیرد مجموعه متضرر شده و چه بسا این ضررها آسیب های بزرگتری را وارد نماید.

وی افزود: در عصر کنونی هر اقدامی بدون داشتن اطلاعات مانند گام برداشتن در یک مسیر ناشناخته و تاریک می باشد و حتی زندگی کردن بدون داشتن اطلاعات کافی بسیار دشوار و پر خطا خواهد بود.

پوریانی اظهار داشت: حفاظت و اطلاعات در همه حوزه ها اعم از پیشگیری، کشف، شناسائی و ... وجود دارد هدف اصلی حفاظت و اطلاعات پیشگیری است و باید مواظبت و پاسداری و صیانت نماید و باید در کنار پرسنل باشد تا بتواند آسیب ها را شناسائی و برطرف نماید و لازم است افراد حفاظت گفتار و رفتار داشته باشند و دچار آسیب نشوند.

وی در ادامه تأکید نمود: همه ما ملزم به رعایت امر به معروف و نهی از منکر هستیم و وظیفه داریم به این وظیفه شرعی عمل نماییم و اگر این مهم را رعایت نماییم خیلی از مشکلات افراد در مرحله اول حل می شود.


 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار