رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که تردد در جاده های منطقه اورمانات به دلیل بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ فضل الله شیری روز چهارشنبه  اظهارداشت: اکنون در مسیرهای سه راهی شهدا پاوه، نوسود به نودشه و تازه آباد به سریاس شاهد بارش برف هستیم.
وی افزود: در مناطق ذکر شده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند جلوگیری می کنند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که علاوه بر این مسیر ها سایر جاده های استان نیز به دلیل بارش باران لغزنده هستند و رانندگانی که قصد تردد در آنها را دارند باید به نکات ایمنی توجه کنند.
شیری با بیان اینکه ماموران پلیس راه در آماده باش هستند، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ جاده ای در استان کرمانشاه بسته نشده است.
وی یادآور شد: بارش ها باعث شده که دید رانندگان به دلیل مه گرفتگی هوا کاهش پیدا کند و حاشیه های جاده و تابلوها قابل خواندن نیستند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، با بیان اینکه افراد در این شرایط باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: کسانی که قصد مسافرت را دارند باید از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و زنجیرچرخ و لباس گرم نیز همراه داشته باشند.
این مقام انتظامی افزود: رانندگان باید از سلامت سیستم گرمایشی، برف پاک کن ها، لاستیک ها و چراغ های خودرو مطمئن شوند و در زمان رانندگی به هشدارهای پلیس توجه کنند.
شیری عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان تنها به خرید زنجیر چرخ و همراه داشتن آن اکتفا می کنند در حالی که باید با شیوه درست بستن آن نیز آشنا باشند.
وی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط نامساعد جوی میزان سرعت خود را از مجاز کمتر و فاصله با خودروی جلویی را نیز بیشتر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار