رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 24 کمیته تخصصی مسؤولیت اجرا و برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه را بر‌عهده دارند.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،عباس سروری امروز اظهار داشت: جشن‌های دهه فجر باید جهادی، انقلابی و با محوریت مردم برگزار شود.

سروری با تاکید بر تغییر در راستای اجرای برنامه بزرگداشت دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته، ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های چهارمین دهه از انقلاب اسلامی باید تغییرات سازنده در اجرای برنامه‌ها ایجاد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای جشن‌های دهه فجر باید از برنامه‌های سطحی که خروجی ندارد دوری کرد‌، افزود: با همت دستگاه‌های اجرایی‌، اداره‌های دولتی و غیر‌دولتی نخستین جلسه ستاد دهه فجر برگزار شد و باید همه دستگاه‌ها برای باشکوه برگزار کردن مراسم دهه فجر با کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر استان همکاری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه 24 کمیته تخصصی مسؤولیت اجرا و برگزاری برنامه‌های دهه فجر را بر‌عهده دارند، تصریح کرد: تمامی هزینه‌ها‌ی صورت گرفته باید حساب شده و اصولی باشد.

عباس با تاکید بر فراگیر بودن برنامه‌های دهه فجر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، افزود: اجرای برنامه‌ها در تمامی بخش‌ها، مراکز دهستان‌ها و مراکز فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار