نبود تیمی از فارس در لیگ برتر خجالت آور است/پارسه مرودشت جمعه به میدان می رود/ از وضعیت آ اس راضی نیستم/طلب بازیکنان داده نشده است/ کارا شیراز بال شاهین را چید/ فسایی ها در لیگ یک فوتسال بانوان بردند/بانوان شیراز در پلی آف لیگ بسکتبال بانوان
کد خبر: ۳۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 28 December 2016
نبود تیمی از فارس در لیگ برتر خجالت آور است
به گزارش تابناک فارس:معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: تیم داری وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان نیست.
موسوی بدون سهمیه بودن کلان شهری مانند شیراز و استان پهناوری همچون فارس در لیگ برتر را دور از شان این شهر و استان دانست و گفت: باید با همدلی و هم صدایی بین مسئولان و اهالی فوتبال این دغدغه را مرتفع سازیم.
 
پارسه مرودشت جمعه به میدان می رود
تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت در یک دیدار معوقه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ دی ماه به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود.
نماینده استان فارس در بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفت بازی گذشته خود سه پیروزی و چهار باخت را تجربه کرده و با ۶ امتیاز در رده هفتم این رقابت‌ها دارد.
 
از وضعیت آ اس راضی نیستم/طلب بازیکنان داده نشده است
سرمربی تیم بسکتبال لوله آ اس شیراز گفت: به عنوان مربی چارچوب کار من در زمین است اما مسائل بیرونی تیم را هم من حل می‌کنم. مهدی دوانی‌زاده عنوان کرد: قطعا نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم اما در نظر داریم در فصل نقل‌وانتقالات دو بازیکن خوب جذب کنیم، به هرحال هر بازیکنی بخواهد به تیم اضافه شود تمام شرایط را به او می‌گوییم تا بعدا مشکلی ایجاد نشود.وی گفت:از وضعیت اکنون راضی نیستم چون به عنوان مربی چارچوب کار من در زمین است اما حل مسائل بیرونی را هم من به عهده گرفته‌ام، یازده بازیکن با تفکرات متفاوت داریم و نیم فصل هم به پایان رسید اما مطالباتشان پرداخت نشده به هرحال باید هرچه زودتر مبلغی دریافت کنند تا انگیزه بیشتری برای ادامه لیگ داشته باشند که امیدوارم این مشکل حل شود.
 
کارا شیراز بال شاهین را چید
در هفته چهاردهم رقابت های دسته 2 فوتبال کشور تیم کارا شیراز در ورزشگاه بعثت شیراز میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که شاگردان جمشید غدیری در تیم کارا موفق شدند حریف خود را با 2 گل از پیش رو بردارند.
بهروز هوشمند و مرتضی سنجانکی زننده 2 گل تیم کارا در این مسابقه بودند.
نماینده فارس با این برد و ;سب 18 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه سوم مسابقات دسته 2 فوتبال کشور باقیماند.
 
فسایی ها در لیگ یک فوتسال بانوان بردند
در روز سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور تیم بانوان فسا با نتیجه سه بر صفر تیم رده دومی کیمیای اسفراین را شکست داد.
 
بانوان شیراز در پلی آف لیگ بسکتبال بانوان
پلی آف سوپرلیگ B بسکتبال بانوان از روز پنجشنبه نهم دی شروع می شود.تیم بال شیراز در این مرحله در بازی رفت و برگشت مقابل هیئت بسکتبال مشهد به میدان خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار