فرماندار شهرستان روانسر گفت: خدمات و تلاش های نهضت سواد آموزی برای ریشه کنی بی سوادی در سطح جامعه ارزنده و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان نهضت سوادآموزی روانسر افزود: امام راحل (ره) با صدور یک فرمان تاریخی و ارزشمند در خصوص تاسیس نهضت سوادآموزی، روحیه کسب آگاهی و علم اندوزی در جامعه را تقویت کرد.
وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ارتقای سطح سواد و آگاهی آحاد جامعه تلاش های چشمگیری ارایه داده است.
فرماندار روانسر با قدردانی از تلاش های مجموعه نهضت سوادآموزی روانسر اظهار داشت: قدردان تلاش و جدیت خدمتگزاران این عرصه هستیم چرا که برای تعالی و اعتلای جامعه گام بر می دارند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته نهضت سوادآموزی روانسر در سال گذشته در جایگاه 22 استان قرار داشت که با تلاش و جدیت همکاران این رتبه به هفتم استانی رسیده است.
امان الله فرجی افزود: براساس حجم ابلاغی امسال باید 375 نفر سوادآموز در کلاس های نهضت شرکت می کردند که خوشبختانه 404 نفر در این کلاس ها تحت پوشش هستند و این میزان بیشتر از حجم ابلاغی است.
وی اضافه کرد: هم اکنون 37 آموزش دهنده کار آموزش افراد بی سواد را برعهده دارند و 12 کلاس درس نیز در سطح شهرستان دایر است.
این دیدار به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی انجام گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار