تابناک مرکزی: معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی در ۵۰۰ مسجد استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 25 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، حماسه ۹ دی را از جمله روزهای ماندگار در نظام اسلامی ایران خواند و گفت: اصل این حماسه ملی باید حفظ و اهداف شوم فتنه‌گران و عوامل جریان‌ساز فتنه باید افشا شود.

وی پرداختن به راه‌های نفوذ که یکی از تأکیدات رهبری است را در ایام دهه بصیرت حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: سخنرانانی که به مدارس و دانشگاه‌ها برای این روز دعوت می‌شوند تأکیدات و منویات معظم‌له را در دستور کار قرار دهند، باید مباحثی را عنوان کنند که جنبه روشنگری داشته باشد.

حجت‌الاسلام چمانی با اشاره به اینکه حساسیت حماسه ۹ دی تا بدان جاست که نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی در بیش از ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برپایی گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس نیز با کمک آموزش و پرورش در دهه بصیرت که از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه نامگذاری شده است از دیگر برنامه‌هاست.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برپایی گردهمایی روحانیون ویژه ۹ دی یکی دیگر از برنامه‌های تدوین شده است که امید است پنج‌شنبه، ۹ دی‌ماه در این اداره‌کل برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار