معاون خدمات شهری شهرداری ایلام ازآمادگی20 گروه اجرایی شهرداری ایلام برای آب گرفتگی معابردراستان خبرداد.
کد خبر: ۳۴۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ 24 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رمضان کرمی اظهار کرد: 20 گروه اجرایی شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی معابر عمومی شهر ایلام تشکیل شده و آماده هستند تا نسبت به رفع آبگرفتگی احتمالی اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: هر کدام از این گروه ها در قالب پنج نفر کار پاکسازی جداول و معابر و هدایت اصولی روان آب ها بداخل جوی ها را به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر عمومی و اخلال در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده انجام می دهند.
 
کرمی افزود: همچنین در صورت نیاز ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین حوزه نقلیه شهرداری نیز برای مقابله با آبگرفتگی معابر عمومی شهر بکارگیری خواهند شد.
 
وی تاکید کرد: نیروها و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، نقلیه و آتش نشانی شهرداری ایلام اکنون برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: با وجود بارش شدید باران آبگرفتگی معابر شهری مقطعی و جزیی است و نیروهای خدمات شهری تا پایان بارندگی ها برای بازگشایی معابر به فعالیت خود ادامه می دهند.
 
کرمی با بیان اینکه مردم با ریختن زباله و نخاله در کانال ها و جداول سهم زیادی در آبگرفتگی معابر دارند از تمامی شهروندان خواست از ریختن زباله و نخاله در معابر و جداول شهری خودداری کنند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام افزود: تمامی سیل بندهای روباز و همچنین سیل بندهایی که در اثر سیل آبان ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال در شهر ایلام آسیب دیده بودند لایروبی و ساماندهی شده است.
 
به گفته وی، یکی از مشکلات مدیریت شهری در زمینه مقابله با آبگرفتگی معابر اینکه افرادی که اقدام به ساخت و ساز منازل مسکونی کرده اند خاک و نخاله ساختمانی خود را در حاشیه جداول رها می کنند.
 
وی کنارگذر شرقی، روگذر ارغوان و مسکن مهر محدوده اداره کار و رفاه اجتماعی را از جمله مناطقی در شهر عنوان کرد که باید توسط اداره راه و شهرسازی ساماندهی و پاکسازی شوند تا در زمان بارندگی شدید با مشکل گرفتگی معابر مواجه نشوند.
 
وی اضافه کرد: تمامی نقاط بحرانی و حساس شهر شناسایی شده و در صورت بروز هر گونه مشکل نیروهای شهرداری در سریعترین زمان برای رفع مشکل آبگرفتگی وارد عمل می شوند.
بارش باران از ساعتی پیش در شهر ایلام آغاز شده و براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام این بارش ها تا عصر روز یکشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار