دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی انقلاب استان کرمانشاه از افزایش شاکیان پرونده «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» خبر داد‌ و گفت:‌ تنها بازداشتی «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» متهم ردیف اول است.
کد خبر: ۳۴۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 24 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  محمد‌حسین صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین خبرها از «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان»، اظهار داشت: از زمان دستگیری متهم کار شناسایی اموال و دارایی‌های این شخص آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

صادقی ادامه داد: میزان وجوه سپرده‌ها بررسی شده و همچنین میزان دارایی‌های و سرمایه‌های متهم نیز رصد شده و در مرحله کارشناسی است.

دادستان عمومی انقلاب استان کرمانشاه از افزایش شاکیان پرونده «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» خبر داد و تاکید کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به تمام کلانتری‌های سطح استان نسبت به شکایت خود اقدام کنند.

این مسؤول از مراجعه 10 هزار نفر از افراد به عنوان شاکی این پرونده به کلانتری‌ها اشاره و بیان کرد: 24 هزار نفر نیز سرمایه‌گذارانی هستند که قرار مشارکت با این مکتب را امضا کرده‌اند.

صادقی با اشاره به جابه‌جایی اموال متهم پرونده ذکر شده به مکان‌های امن، یادآور شد: مکان مناسبی در راستای چارچوب‌های نگهداری لازم از نظر صنف مربوطه برای نگهداری فرش‌ها در نظر گرفته شده است، به نگهداری سایر اموال نیز برای جلوگیری از کسر قیمت و آسیب توجه ویژه‌ای شده است.

دادستان عمومی انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود تذکرات مکرر به متهم درخصوص توقف دریافت وجه از مردم در 26 فروردین‌ماه سال‌جاری، ادامه داد: این شخص از اردیبهشت‌ماه تا مهر‌ماه سال 95 حدود 138 میلیارد تومان از مردم جذب سرمایه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تنها بازداشتی «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» متهم ردیف اول است گفت: افراد دیگری نیز در راستای این پرونده دستگیر شده‌اند که با وثیقه آزاد هستند.

صادقی از مردم خواست به دستگاه قضایی اعتماد کنند و افزود: دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حفظ حقوق مردم استفاده می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار