جشنواره استعدادیابی ورزشی استان کرمانشاه در رشته والیبال با عنوان طرح استعدادیابی رایگان والیبال، ویژه دختران در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 24 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  جشنواره استعدادیابی ورزشی استان کرمانشاه در رشته والیبال با عنوان طرح استعدادیابی رایگان والیبال، ویژه دختران متولد سال 1384 در کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره استعدادیابی ورزشی در رشته والیبال (دختران)، یک‌شنبه مورخه پنجم دی ماه سال‌جاری راس ساعت 15 در سالن شهید هادیان واقع در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه انجام می‌گیرد.

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان کرمانشاه در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه چند روز قبل آغاز شده است که تاکنون در رشته‌های سپک تاکرا، قایق‌رانی، والیبال، بولینگ و بیلیارد، ووشو و دوومیدانی انجام گرفته است و این روند ادامه دارد و در رشته‌های ورزشی دیگر نیز به انجام می‌رسد.

شناسایی افراد بااستعداد در رشته‌های مختلف ورزشی و معرفی به سطح ملی، کوتاه شدن روند شناسایی ورزشکاران مستعد و طولانی‌تر شدن زمان سن قهرمانی ورزشکاران با برنامه‌های علمی از جمله اهداف برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در استان کرمانشاه اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار