در نشست مشترک مدیرکل بانوان استانداری و بهزیستی کرمانشاه مطرح شد:
کرمانشاه- لزوم استفاده ازظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در ارائه خدمات بهزیستی به جامعه از مباحث مطرح شده در نشست مشترک مدیرکل بانوان استانداری و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بود.
کد خبر: ۳۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه امروز پنجشنبه با مدیرکل بهزیستی استان، معاونان و کارشناسان دفاتر مختلف بهزیستی استان کرمانشاه طی نشستی در محل اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

آذر خسروی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: قطعا ارتباط تنگاتنگی بین دفتر امور بانوان استانداری با بهزیستی باید باشد و ما سعی داریم این اتقاق بیافتد.

وی افزود: بهزیستی به معنی واقعی کلمه به مسائل مربوط به خانواده می پردازد و نیاز به توجه جدی دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه  تصریح کرد: در حل مسائل و مشکلات در این حوزه می توان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در بحث آسیب اجتماعی استفاده کرد و باید در این زمینه تقسیم کار باشد.

وی ادامه داد: گروه های مردم نهاد زیادی با بهزیستی مشغول همکاری هستند و می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

خسروی گفت: باید دستگاه های مرتبط با حوزه اجتماعی با بهزیستی نیز همکاری داشته باشند و بخشی از فعالیت ها در زمینه آموزش، خصوصا آموزش به مردان خانواده باشد. چراکه در خانواده ها مردان نقش مهمی در دادن اعتماد به نفش به زنان و مراقبت زنان از فرزندان دارند.

**بهزیستی هم اکنون ۱۹۰ فعالیت دارد

در ادامه دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان نیز گفت: ضرورت دارد که ارتباط دفتر امور زنان و خانواده استانداری با بهزیستی بیشتر باشد.

وی افزود: بهزیستی تخصصی ترین نهاد در حوزه خانواده بوده و کل فعالیت های این سازمان خانواده محور است و همچنین بهزیستی متولی اصلی مداخله در آسیب های اجتماعی است.

قادری ادامه داد: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تعامل خوبی با رئیس سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی دارند و این انتظار از دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز می رود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تعاملات خوب شاهد تحولی عظیم باشیم گفت:  در حال حاضر بهزیستی ۱۹۰ فعالیت دارد و گستردگی کار آن بالاست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: سلامت روانی اجتماعی افراد جامعه به طور تخصصی در فعالیت بهزیستی قرار دارد.

قادری تاکید کرد: باید اعتبارات بیشتری برای بهزیستی در راستای پرداختن به مووضوع آسیب های اجتماعی داده شود.

در ادامه مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه  نیز گفت: بهزیستی مادر مراکز غیردولتی است و ۹۰درصد فعالیت ها رابه این مراکز واگذار کرده که هیچ دستگاهی این کار را نکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار