کد خبر: ۳۴۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 22 December 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۲۰۰ مبلغ خواهر و برادر در اعیاد ائمه(ع) در طول سال به مناطق مختلف روستایی استان یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کارگر با تبریک به مناسبت اعیاد گذشته به اعزام 200 مبلغ و مبلغه به مناطق روستایی استان یزد در اعیاد ماه ربیع الاول اشاره کرد و گفت: در طول سال در زمان اعیاد مختلف تعدادی از مبلغان خواهر و برادر را به مناطق روستایی استان یزد اعزام می کنیم و آنها با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها به صحبت در مورد اهمیت هفته وحدت و فضائل و مناقب و سیره نورانی ائمه هدی (ع) با مردم سخن می پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد به دیگر فعالیت مبلغان در این روستاها اشاره کرد و اذعان داشت: پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم و جوانان و اقامه نماز جماعت و برگزاری مسابقات مختلف در خصوص اعیاد ائمه (ع) برای جذب بیشتر جوانان از دیگر برنامه های این مبلغان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعزام روحانیون و کارشناسان مذهبی به روستاها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری برخی از نهادهای آموزشی و فرهنگی را می توان یکی از کارهای مهم این نهاد برشمرد.

حجت‌الاسلام کارگر به بیان تعداد مساجد استان یزد اشاره کرد و افزود: تعداد مساجد استان یزد بیش از 2 هزار و 500 باب است که در طول سال یک هزار و 500 روحانی و مبلغ دینی در آنان به انجام فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی می پردازند.

این مقام مسئول به نقش مساجد در انقلاب اسلامی اشاره و گفت: حضور جوانان در مساجد با حضور روحانیان نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب و نظام و فرهنگ سازی در حوزه دین دارد.

حجت الاسلام کارگر افزود: مساجد حکم سنگرهای مهم نظام را دارند و باید همواره مورد توجه مردم و جوانان و همچنین موجب تبیین و ترویج نیازهای دینی و الهی آنان شود.

 حوزه نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار