مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد کرمانشاه و کانون کارآفرینی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 21 December 2016

به گزارش تابناک، کانون کارآفرینی و کمیته  امداد استان کرمانشاه با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد، توانمندسازی مجریان طرح های اقتصادی و گسترش نوآوری تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

حسین خدرویسی با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور همکاری نظام یافته فی مابین کمیته امداد و کانون منعقد شده، گفت: تفاهم نامه کانون کارآفرینی و کمیته امداد در قالب یک برنامه سه ساله منعقد و به امضا طرفین رسیده است.

وی افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی، همکاری در برگزاری سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک، معرفی مددجویان آموزش دیده به بنگاه ها و دستگاه های متقاضی کار و همکاری در طراحی و تدوین دوره های آموزشی متناسب با نیاز جامعه بخشی از تعهدات مشترک بین کانون کارآفرینی و کمیته امداد است.

خدوریسی وی با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه به غیر از تعهدات مشترک، تعهدات جداگانه ای نیز برای هریک از طرفین قرارداد تعریف شده است اظهار کرد: همکاری جهت تقویت، توسعه و گسترش سنت های حسنه و اجرای طرح های مشارکتی کمیته امداد، برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی و خلافیت به صورت رایگان برای مددجویان، برگزاری انواع کارگاه های تدوین طرح کسب و کار، ارائه مشاوره های شغلی، کاهش تعرفه های هزینه های آموزشی به میزان ۵۰ درصد برای مددجویان، ایجاد کارگاه های تولیدی و بازاریابی تولیدات مددجویان با مشارکت بخش خصوصی از تعهدات کانون کارآفرینی استان به شمار می رود که در تفاهم نامه منعقد شده است.

به گفته وی انجام نیاز سنجی آموزشی به منظور تعیین نوع و حجم دوره های آموزشی، ارائه تسهیلات و امکانات به کانون برای برگزاری دوره های مهارتی مددجویان و بیمه مسئولیت مدنی کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش نیز از تعهدات کمیته امداد در قبال تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان گفت: تمامی قراردادهای همکاری این نهاد با سایر ادارات و سازمان ها باهدف ارائه خدمات مطلوب تر و توانمندی مددجویان تحت حمایت منعقد می شوند.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار