رئیس مرکز مطالعات شهر تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص بهره‌برداری از پارک فناوری شهر گفت: تا دو ماه آینده این پارک بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 13 May 2015
نگاهداری در گفت‌‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که قرار است به گفته برخی از اعضای شورا پژوهشگاهی در شورای شهر راه‌اندازی شود گفت: در جمع‌بندی نهایی به این  نتیجه رسیدند که با همکاری مرکز مطالعات شهر تهران طرح‌ها و لوایح بررسی شود.

وی ادامه داد: کمیسیون‌ها وقتی موضوع را بررسی می‌کنند از مرکز مطالعات نیز می‌خواهند به آنها کمک کنند در نتیجه آنها بدون جانبدارانه نظر تخصصی خود را می‌دهند.

رئیس مرکز مطالعات شهر تهران تأکید کرد: کارگروه مشورتی در شورای شهر راه‌اندازی شده، توافق‌های اولیه صورت گرفته و 13 طرح و لوایح هم ارائه شده است و نماینده مرکز مطالعات در جلسات حضور داشته است.

نگاهداری تصریح کرد: ما در بررسی طرح‌ها و لوایح ضامن ارائه نظر تخصصی هستیم و برمبنای صداقت علمی صحبت‌های خود را ارائه می‌دهیم.

به گفته رئیس مرکز مطالعات شهر تهران همه طرح‌ها و لوایح که در شورا ارائه می‌شود به مرکز مطالعات ارسال و ما نظر تخصصی و بازوی مشورتی شورا در این زمینه هستیم.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه شهرداری‌ها در سراسر کشور از بانک اطلاعات مرکز مطالعات شهر تهران استفاده می کنند گفت: از بانک اطلاعات شهری موارد مورد نیاز خود را استخراج می‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات شهر تهران در خصوص کنسرسیوم مرکز تحقیقات شهری گفت: این کنسرسیوم راه‌اندازی شده و شبکه ملی مطالعات داریم و با توجه به پتانسیل‌های لازم و خدمات تخصصی این کار صورت گرفته است.

نگاهداری همچنین از انتشار 8 کتاب به زبان انگلیسی خبر داد و گفت: برای حضور شهرداری در مجامع بین‌المللی تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگر سخنانش از برگزاری دومین فن‌بازار نمایشگاه فناوری شهری خبر داد و گفت: فراخوان لازم در این زمینه داده شده و در مرداد این فن‌بازار برگزار می‌شود.

به گفته نگاهداری سال گذشته 240 شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند و هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده از تولیدات داخلی است.

رئیس مرکز مطالعات شهر تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص بهره‌برداری از پارک فناوری شهر گفت: تا دو ماه آینده این پارک بهره‌برداری می‌شود و یک کریدور تخصصی می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار