نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: آن هایی که امروز به اختلافات مذهبی بین مسلمانان دامن می زنند نه شیعه هستند و نه سنی و تنها هدفشان تخریب چهره اسلام است.
کد خبر: ۳۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 17 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،آیت الله امان نریمانی روز شنبه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلامی (ص) اظهار کرد: قرن هاست که مسلمانان جهان با صلح و صفا و بدون مشکل در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند و همیشه یار و یاور یکدیگر نیز در مواقع سختی ها بوده اند.
وی افزود: این همدلی و اتحاد به مذاق دشمنان اسلام و قرآن خوش نیاند به همین دلیل شروع به برنامه ریزی برای ایجاد تفرقه و اختلاف کردند تا بدین وسیله از قدرت مسلمانان بکاهند.
آیت الله نریمانی خاطرنشان کرد: قرآن و پیغمبر خدا (ص) نسبت به تفرقه و ایجاد اختلاف بین امت های اسلامی هشدار داده و مسلمانان را از این کار برحذر داشته اند.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از سوی دیگر رهبر فرزانه انقلاب نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراجع تقلید جهان اسلام اهانت به مقدسات اهل سنت را حرام شرعی دانسته اند تا حجت بر همگان تمام شود.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم وحدت و همدلی بین مسلمانان و پرهیز از تفرقه و چند دستگی تاکید کرده اند، چرا که آن ها به خوبی دشمنان اسلام را شناخته اند و می دانند ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان یکی از برنامه ها و نقشه های اصلی آنان است.
آیت الله نریمانی گفت: امروز جهان استکبار هزینه های زیادی را برای ایجاد تفرقه و جدایی متحمل شده تا دین اسلام را نابود کند، تا جایی که کلینتون یکی از مقامات آمریکایی اقرار کرده که از صد کشور دنیا نیرو به گروه تروریستی داعش اعزام کرده که به اسم اسلام، تیشه بر ریشه این دین الهی و رحمانی بزند.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آن ها هزینه می کنند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و همانگونه هم که مشاهده کرده ایم در کشورهایی مثل عراق، سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و ... جنابات متعددی توسط گروه های تروریستی و با حمایت مستقیم سران استکبار رقم خورده است.
وی در پایان از مردم کرمانشاه نیز به خاطر حفظ وحدت و حضور پرشور در مراسم جشن های این هفته قدردانی کرد و گفت: در چند روز گذشته مردم فهمی و آگاه استان جشن های باشکوهی را در کنار یکدیگر برگزار کردند و نشان دادند با پیروی از فرمایش بزرگان انقلاب، اجازه نمی دهند کوچکترین خدشه ای بر همدلی و وحدت میان آنان ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار