هشت اثر از استان اردبیل به سیزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.
کد خبر: ۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 12 May 2015

به گزارش ایرنا، این آثار از بین 17 اثر نمایشی تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازبینی و برگزیده شد.

نمایش های دوستی عجیب و غریب از مرکز خلخال ، گرگم و گله نمی برم از مرکز 1 اردبیل ، پرده و باد از مرکز 1 مشگین شهر ، قطعه گمشده از مرکز 2 مشگین شهر ، پیرزن ها خورده نمی شوند از مرکز 3 اردبیل ، مادر از مرکز 4 اردبیل ، اصل رنگ دل هاست از مرکز نیر و آشی که ننه سوسکه پخت از مرکز انگوت برگزیده مرحله بازبینی بودند.

داریوش علومی ، کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان اردبیل ویژگی اصلی این دوره را در پررنگ بودن نقش اعضا در تهیه نمایش ها دانست و تنوع تکنیکی و محتوایی آثار را در حد مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: برگزاری 12 دوره جشنواره عروسکی موجب شده مربیان تجربه های ارزشمندی کسب کنند و علاوه بر تربیت هنری اعضا توانمندی های خود را نیز در عرصه نمایش ارتقا دهند.

علومی اظهار کرد: نمایش های این دوره محصولی از کارگاه های فرآیند محور عروسکی هستند که توسط اعضای 12 تا 16 ساله با راهنمایی مربیان ساخته شده است.

سیزدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان اردبیل با هدف ترغیب اعضا به فعالیت های گروهی ، تقویت مهارت های دیداری و شنیداری و پرورش حس زیبایی شناختی تابستان امسال برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار