دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از آغاز مسابقه های کشتی شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی کرمانشاه و با حضور 6 تیم خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،منصور کیانی روز پنجشنبه اظهار کرد: این رقابت ها از صبح امروز با شرکت تیم های کرمانشاه، همدان، شیراز، رشت، مشهد و تبریز آغاز شده است.
وی ادامه داد: رقابت ها در هشت وزن 57 کیلوگرم، 61 کیلو، 65 کیلو، 70 کیلو، 74 کیلو، 86 کیلو، 97 کیلو و 125 کیلوگرم برگزار می شود.
کیانی با بیان اینکه رقابت ها در سرسرای قمر بنی هاشم (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار می شود، گفت: این رقابت ها به احتمال فراوان و با توجه به کاهش تیم های شرکت کننده امشب به پایان می رسد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ابتدا از 15 استان دعوت شده بود که 9 استان اعلام آمادگی کردند اما با حضور نیافتن سه استان دیگر رقابت ها هم اکنون با شرکت 6 تیم در حال برگزاری است.
وی همچنین در خصوص ترکیب تیم کشتی کرمانشاه گفت: در 57 کیلوگرم فرود حجتی، 61 کیلو امیر صمدی، 65 کیلو فرید کریمی، 70 کیلو مجید یوسفوند، 74 کیلو مرتضی رحمتی، 86 کیلو مسعود حیدریان، 97 کیلو سعید طهماسبی و 125 کیلوگرم یدالله محبی نفرات تیم استان را تشکیل می دهند.
کیانی در پایان اظهار کرد: این رقابت ها به میزبانی شهرداری کرمانشاه و با همکاری هیات کشتی استان کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار