رئیس دامپزشکی شهرستان اردبیل به ضرورت برخورد قاطع با قصابی‌های غیرمجاز و فاقد پروانه فعالیت در سطح شهرستان اردبیل تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 14 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مهران پدر نژاد در جلسه تنظیم بازار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در بررسی‌های اخیر بالغ بر ۱۰۰ امکنه غیرمجاز و بدون پروانه به عنوان قصابی شناسایی شده است.

وی افزود: با انجام بازرسی‌های مداوم و برخورد دستگاه‌های ناظر این تعداد به ۴۰ مورد کاهش یافته اما انتظار می‌رود با فعالیت قصابی‌های غیرمجاز برخورد شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان اردبیل به انجام ۱۴ هزار مورد بازدید از نحوه عرضه و کشتار گوشت اشاره کرد و بیان داشت: برخی افراد بدون پروانه فعالیت قصابی دارند و متأسفانه زمانی که برخوردی صورت می‌گیرد به بهانه اینکه برای اخذ پروانه اقدام کرده‌اند، نمی‌توان نسبت به تعطیلی اقدام کرد.

پدر نژاد به تشکیل اکیپ‌های مشترک با اتحادیه قصابان، دامپزشکی و صنعت و معدن اشاره و تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های ناظر برخورد قاطعی با فعالیت قصابی‌های غیرمجاز داشته باشند.

وی به قیمت‌گذاری نامطلوب گوشت قرمز نیز تأکید کرد و گفت: متأسفانه گوشتی که درجه یک نیست به قیمت گوشت درجه یک به فروش می‌رسد و لازم است کمیته تنظیم بازار برای ساماندهی قیمت‌ها اقدام کند.

وی همچنین به نظارت و بازرسی دام‌های ذبح‌شده در مجتمع صنعتی اردبیل اشاره کرد و افزود: ۱۲ هزار رأس دام سنگین و ۹۵هزار رأس دام سبک کشتار و ۲۳ تن آلایش گوشتی جمع‌آوری شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار