مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند؛
امروز شرکت پالایش گاز بیدبلند به عنوان یکی از مهمترین قطب های صنعتی کشور، با ظرفیتی بیش از ظرفیت اسمی به تامین انرژی و گاز مورد نیاز کشور پرداخته است که این موفقیت مرهون تلاش همه اعضای شرکت پالایش گاز بیدبلند می باشد
کد خبر: ۳۴۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 13 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان، دکتر پور رضا مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در آیین گشایش هفتمین المپیاد تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت پالایش گاز بیدبلند در ورزشگاه تختی اهواز در حال برگزاری است پس ازعرض خیر مقدم  خطاب به مهمانان و ورزشکارانی که از 13 پالایشگاه گازی کشور به استان زرخیز خوزستان سفر کرده اند تا در هفتمین المپیاد تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران شرکت نمایند، اظهار کرد: سازمان ایمنی و آتش نشانی که در وزارت نفت HSE نامیده می شود، سازمان بسیار مهم، حیاتی، ضروری و الزامی است که در تمامی تاسیسات حوزه نفتی نهادینه شده است. 

پوررضا با اشاره به کیفیت بالای المپیادهای تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران افزود: در مسابقاتی که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده است، شاهد رقابت های آتش نشانان در بخش ایمنی و آتش نشانی خواهیم بود و امیدواریم داوران متخصص و باتجربه شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، داوری خوبی را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: نیم قرن از تاسیس شرکت ملی گاز ایران می گذارد و باید گفت بنیان و اساس شرکت ملی گاز ایران با تاسیس شرکت پالایش گاز بیدبلند کلید خورده است. شرکت پالایش گاز بیدبلند اولین پالایشگاه گازی کشور و خاورمیانه به شمار می آید. پالایشگاه گازی بید بلند دوران سخت و پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است و در دوران جنگ تحمیلی شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و صنعت کرده و پس از بمباران های آن زمان پنج بار بازسازی شده است. 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند اذعان کرد: امروز شرکت پالایش گاز بیدبلند به عنوان یکی از مهمترین قطب های صنعتی کشور، با ظرفیتی بیش از ظرفیت اسمی به تامین انرژی و گاز مورد نیاز کشور پرداخته است که این موفقیت مرهون تلاش همه اعضای شرکت پالایش گاز بیدبلند می باشد.

وی تاکید کرد: به دلیل آن که همه شرکت های پالایش گاز در سطح کشور به دنبال حادثه و فلرینگ صفر هستند المپیادهای تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران به منظور آماده سازی بیشتر آتش نشانان هرساله برگزار می گردد که تا رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به کار و تلاش بسیاری است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار