مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور تولیدکنندگان منطقه‌ای‌ و ارائه درخواست‌های همکاری با تولیدکنندگان استان قم را بیانگر توان بالای رقابتی محصولات قم دانست.
کد خبر: ۳۴۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع)  اظهار کرد: استان قم در زمینه مبل و صنایع چوبی از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است و این امر موجب شده نگاه بازرگانان، تولید کنندگان و رقبای خارجی این صنعت در منطقه بیش از گذشته به قم باشد.

وی نگاه صحیح به بازار و تعاملات سازنده را سبب رونق و توسعه صنایع کوچک قم عنوان کرد و افزود: یک زمانی بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قم، تولید کنندگان مبل با فروش محصولات خام خود ارزش افزوده بالایی را از دست می‌دادند و ضمن درآمد پایین تر شاهد پایین ماندن سطح تولید، تأثیر پذیری زیاد از نوسانات تولید و عدم نقش آفرینی لازم در بازار بودند.

طیبی نژاد تصریح کرد: ولی با تلاش‌های عامل توسعه خوشه و خود فعالان و مسؤولان صنعت چوب و مبلمان قم امروز شاهدیم که برخی از واحدهای صنعتی با تکمیل زنجیره تولید و عرضه خود، دست از خام فروشی برداشته‌اند و تولیدات خود را به صورت مستقیم و کالای تمام شده به بازار ارائه می‌کنند.

وی توسعه و تثبیت وضعیت موجود را مقدمه ای‌ برای بهبود وضعیت موجود دانست و بیان کرد: استقرار فعالان صنعت چوی و درودگری در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) نیز در همین راستا صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم با حمایت و پشتیبانی خود فعالان این صنعت زمینه عرضه مناسب تر تولیدات استان را در این شهرک فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم همچنین حضور تولید کنندگان منطقه‌ای‌ و ارائه درخواست‌های همکاری با تولید کنندگان استان قم را بیانگر توان بالای رقابتی محصولات قم دانست و انسجام و حرکت در مسیر برنامه‌های تدوین شده در مدل خوشه کسب و کار این صنعت را خواستار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار