کد خبر: ۳۴۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 13 December 2016
تابناک - دادستان رشت گفت: تالارداران متخلف آگاه باشند که تخلفات آن ها ، یک سال تا 10سال حبس به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام علی مصطفوی در همایش تالارداران گیلان بیان داشت: تالارداران، باری روی دوش قانون نبوده و عقیده ما این است که تالارداران پنبه کننده رشته های انقلاب نیستند.
 
وی با بیان اینکه دنیا هدف جمهوری اسلامی که برقراری حکومت اسلامی است را درک کرده، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با خون هزاران شهید، هزینه سنگینی برای حفظ ارزش ها پرداخته اند.
 
دادستان رشت گفت: دشمنان تیرهای ضد فرهنگی برای زمین گیر کردن جوانان ما شلیک کرده و به دنبال ناپدید کردن ارزش های ایران اسلامی و القای فرهنگ غربی و پوچ گرایی است.
 
وی با بیان اینکه زندگی جوانان باید همانند ناموس ما و اصناف باشد تا از آن نیز حفاظت کنیم، یادآور شد: بسیاری از زمینه های فراهم شدن دادخواست های طلاق، مسایل مالی و اخلاقی نامتعارف است.
حجت الاسلام مصطفوی برگزاری جشن های نامتعارف برای جوان ها را کسب نان حرام دانست و خاطرنشان کرد: تالارداران متخلف آگاه باشند که تخلفات آن ها یک سال تا ده سال حبس را به همراه خواهد داشت.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گیلان نیز در این همایش گفت: اصناف باید همراه پلیس بوده و احساس وظیفه دینی داشته باشند.
وی ادامه داد: تالارداران باید در روز نخست زندگی جوانان، شرعیات و انصاف را در نظر بگیرند.
وی با بیان اینکه طلاق و اختلافات امروز جوانان برسر مسایل های مادی و اخلاقی است که از روز نخست زندگی شکل گرفته ، افزود: مدیران تالارها تخلفات گذشته خود را کارت زرد بدانند.
وی با بیان اینکه برخی تالارها رغبت همکاری با پلیس را ندارند، گفت: راه ورود دشمن به دل جوانان، ورود از مسیر فرهنگی است.
همایش تالارداران گیلان با حضور جمعی از تالارداران استان در رشت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار