معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: برای تکمیل خط دوم مترو باید از شورای ترافیک مجوزهای لازم را بگیریم و با توجه به اینکه در سازمان برنامه‌وبودجه بخشی از خط دوم مترو در مباحث منوریل تعریف‌شده، فعلاً مباحث فاینانس آن در حال پیگیری است.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن در جمع با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت تصمیم‌گیری‌ها درباره منوریل قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما دنبال آن هستیم که خط دوم مترو را از پردیسان آغاز کنیم، زمانی که این پروژه آغاز شود می‌توانیم برای امتداد خط دوم منوریل تصمیم‌گیری کنیم.

وی یکی از سناریوها درباره منوریل را توقف آن در ایستگاه شهید مطهری و اتصال آن به مترو دانست و افزود: یکی دیگر از پیش‌بینی‌های ما این است که مترو به‌موازات قسمت اجراشده منوریل در خیابان 19 دی و ارم عبور کند و به محل دپوی منوریل برسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم تصمیم‌گیری برای سرنوشت منوریل را منوط به تصمیم شورای ترافیک استان ذکر کرد و گفت: برای تکمیل خط دوم مترو باید از شورای ترافیک مجوزهای لازم را بگیریم و با توجه به اینکه در سازمان برنامه‌وبودجه بخشی از خط دوم مترو در مباحث منوریل تعریف‌شده ، فعلاً مباحث فاینانس آن در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر اینکه شاید زمانی که پروژه منوریل به میدان شهید مطهری برسد تصمیمات دیگری اخذ شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیاست کلی استان در خصوص منوریل بر تکمیل فاز اول آن یعنی تا میدان شهید مطهری است.

قاری قرآن ادامه داد: ادامه مسیر منوریل منوط به تصمیم‌گیری در خصوص مترو است و تا زمانی که وضعیت مترو برای خط دوم تکمیل نشود، مشخص نیست چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار