معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: از آنجا که رویکرد دولت حمایت از سازمان های مردم نهاد است، باید در صدور مجوزهای مربوط به سمن های حوزه جوانان تسهیل و سرعت بخشید.
کد خبر: ۳۴۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 12 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید سعید شاهرخی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: ستاد ساماندهی جوانان از بهترین و با اهمیت ترین نشست های استان می تواند باشد.
وی از جوانان به عنوان بهترین سرمایه های اجتماعی در جامعه یاد کرد و گفت: جوانان بالنده ترین اقشار جامعه هستند و مدیران و برنامه ریزان باید شرایطی فراهم کنند تا از این سرمایه ها به شکل مطلوب برای رشد و توسعه میهن اسلامی به کارگیری شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر بررسی جامع و دقیق نیازمندی های جوانان، تصریح کرد: بستر سازی برای پیگیری و تحقق خواسته ها و مطالبه جوانان از جمله اشتغال، ازدواج و مسکن از مسائل اساسی است که باید توسط دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار بگیرد.
شاهرخی با اشاره به اینکه در سند اشتغال افق خوبی برای جوانان ترسیم شده است، در ادامه گفت: از سوی بانک مرکزی برای تسهیلات ازدواج جوانان استان 2 هزار و 230 میلیارد ریال پیش بینی و تخصیص یافته است که 12 هزار و 790 فقره معادل یک هزار و 260 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.
شاهرخی اظهار داشت: در زمینه مسکن جوانان، دولت با پرداخت 300 میلیون ریال تسهیلات با بهره 4 درصد حمایت موثری برای خانه دار شدن جوانان خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد:افزایش کمی سمن ها باید همراه با توجه به کیفیت اجرای برنامه های این نهادهای مردمی باشد.
در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد ستادهای ساماندهی جوانان، تسهیل وام ازدواج جوانان و وضعیت اشتغال جوانان توسط مدیران مسئول ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار