فرمانده نیروی انتظامی فارس از کاهش 23 درصدی کل جرائم به‌ویژه جرائم خشن امسال در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲ 08 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سردار احمدعلی گودرزی شنبه‌ شب در آیین جشن انقلاب که با حضور امام‌جمعه کازرون، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد امام زمان (عج) برگزار شد در سخنانی به بیان خاطراتی از دوران انقلاب پرداخت و اظهار داشت: امروزه هرچه زمان از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد حضور پرشور و شاداب مردم در تمام صحنه‌ها به‌ویژه در برگزاری جشن و بزرگداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب هستیم که جای شکرگزاری دارد.
وی گفت: دنیای استکبار هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر را علیه نظام مقدس اسلامی آغاز کرد و باوجوداینکه در تمام امکانات و تسلیحات نظامی تحریم بودیم با فداکاری رزمندگان و شهدای گران‌قدر یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد که این جای افتخار دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس به رویدادها و حوادث و وقایع پیرامون کشورمان که توسط دنیای استکبار در کشورهای مسلمان در حال شکل‌گیری است اشاره کرد و افزود: امروزه در چنین مقطعی از زمان که ناامنی در منطقه بیداد می‌کند، نظام جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که با هدایت و درایت رهبر فرزانه خود در امنیت کامل بسر می‌برد.
گودرزی، آزادی‌خواهی، برگشت به دین و حجاب کشورهای اسلامی منطقه را نشأت‌گرفته از کلام گهربار امام (ره) مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود دانست و گفت: امروزه دنیای استکبار علیه جوانان پرشور ما نقشه شومی کشیده و با فتنه عرضه مواد مخدر در پی تزلزل روح و روان آنان است که در این راستا باید مواظب بود.
وی با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در سازندگی و تأمین امنیت داخل کشور متذکر شد: در دنیا 65 درصد از قتل‌ها کشف می‌شود اما در کشورمان و فقط در استان فارس پلیس افتخار دارد که 95 درصد جرائم خشن و قتل‌ها را موفق به کشف ‌شده است.
فرمانده انتظامی فارس از کاهش 23 درصدی کل جرائم به‌ویژه جرائم خشن در این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال حدود 34 تن مواد مخدر در این استان کشف و ضبط‌ شده که این امر بیانگر پشتیبانی مردم از پلیس است.
گودرزی، عرضه مواد مخدر را از جمله تاکتیک‌ها و فتنه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا علیه جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: حضور این کشور در افغانستان بر همین راستا بوده تا بتواند شیب مواد مخدر را به‌طرف کشورمان سوق دهد.
فرمانده انتظامی فارس بابیان اینکه تمام آسیب‌های اجتماعی و طلاق از مواد مخدر سرچشمه می‌گیرد گفت: تاکنون 12 هزار مجروح و جانباز و 4 هزار شهید در این استان در راستای مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم. وی به کاهش 11 درصدی قتل‌های مسلحانه در استان فارس اشاره و تصریح کرد: در گوشه‌ای از شهرستان کازرون وجود سلاح غیرمجاز در دست برخی افراد غیرصلاحیت‌دار گزارش‌شده که توسط همین افراد اعمال مجرمانه صورت می‌گیرد که باید هرچه زودتر جمع‌آوری شود. فرمانده انتظامی فارس در پایان از مردم شهرستان کازرون خواست این نیرو را در ارائه خدمات هرچه بهتر و برقراری امنیت بیشتر یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار