مسوول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار جهادگر بسیجی به مناطق محروم این استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۳۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ منصور فتاحی روز دوشنبه اظهار داشت: این تعداد از جهادگران در قالب 25 گروه جهادی در مناطق محروم اقدام به کمک رسانی کرده اند.
وی افزود: از این تعداد گروه های جهادی 12 گروه از سراسر کشور و 13 گروه از داخل استان بودند که به فعالیت هایی همچون مردم یاری، فعالیت های عمرانی و توانمند سازی پرداخته اند.
به گفته مسوول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه، این جهادگران بیشتر در مناطق محروم شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و قصرشیرین فعالیت کرده اند.
به گفته فتاحی، در سال گذشته 13 هزار جهادگر در قالب 134 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند. 
وی پیش از این گفته بود: این گروه های جهادی در سال جاری 560 خانه برای نیازمندان و 30 مسجد در روستاها ساختند و 26 مدرسه را هم تعمیر اساسی کردند.
مسوول بسیج سازندگی کرمانشاه، تامین جهیزیه برخی از نوعروسان بی سرپرست را نیز بخش دیگری از فعالیت گروه های جهادی در استان کرمانشاه عنوان کرد.
فتاحی ادامه داد: اعزام گروه های پزشکی تخصصی، برپایی بیمارستان های صحرایی و انجام خدمات بهداشتی و درمانی برای مناطق محروم نیز در سال 94 توسط بسیج سازندگی انجام شده است.
به گفته وی، در 2 سال گذشته 830 پروژه توسط بسیج سازندگی در استان کرمانشاه اجرا شده است.
مسوول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: عمده این پروژه ها شامل آب رسانی، ساخت پل و جاده دسترسی است.
فتاحی اضافه کرد: 70 میلیارد ریال از بودجه مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها توسط سپاه تامین شده و بخش دیگری از آن را استانداری تامین کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار