در گفتگو با تابناک، مدیر دفتر امام جمعه پاوه خبر داد:
مدیر دفتر امام جمعه پاوه از برگزاری جشن بزرگ و باشکوه میلاد پیامبرخاتم(ص) در روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه 1395مصادف با 12 ربیع الاول در مسجد جامع پاوه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 11 December 2016

مصلح قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشن های میلاد پیامبر خاتم(ص)در وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسلمانان، هرساله در ماه میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در مسجد جامع پاوه جشن بزرگ میلاد توسط محبان آن حضرت برگزار می شود.

قادری افزود:استقبال بسیار خوب مردم متدین و عاشق رسول الله(ص)شهرستان پاوه ازجشن هایی که هر ساله در مسجد جامع برگزار می شود، موجب گردید، این مراسم در راستای تحکیم هرچه بیشتر وحدت، باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار گردد.

وی گفت:از اوایل آبان ماه امسال با دستور و نظارت امام جمعه محترم، ستاد برگزاری مراسم میلاد سال۹۵ تشکیل و این ستاد با برگزاری جلساتی اقدام به تشکیل سه کمیته فرهنگی، تدارکات و مالی نمــوده که کمیته های تشکیل شده با برنامه ریزی خاصی تلاش کرده اند که  امسال برنامه ی متنوع تری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

مدیر دفتر امام جمعه پاوه در پایان گفت:به امید خدا این مراسم معنوی و باشکوه روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۹۵ مصادف با  ۱۲/ربیع الاول/۱۴۳۸ در مسجد جامع پاوه و با حضور علماء، روحانیون، مسئولان و مردم فهیم و مومن اورامانات برگزار خواهد شد و قطعاً میهمانان ویژه ای نیز از خارج شهرستان و مرکز استان و استانهای همجوار نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار