نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای گفت: سند آمایش استان کرمانشاه هنوز پیشرفت مناسب و چندانی ندارد.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، احمد صفری در جلسه شورای برنامه ریزی استان که امروز شنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به کاهش بودجه استان اظهار داشت: مسئولان استان نمایندگان را به عنوان همکار خود حساب کنند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری استان کرمانشاه  بیان کرد: اگر برای استخدام در ادارات استان منتظر مجوز استخدامی و بودجه و برنامه ریزی باشیم تا ۵۰ سال دیگر در بیکاری اول خواهیم بود.

صفری تاکید کرد: مسئولان استان باید به مرکز بروند و برای استخدامی ها چانه زنی کنند. در برخی از ادارات استان ۵۰ درصد نیروی اداری کامل است و ظرفیت استخدام وجود دارد.

وی خواستار استفاده از پتانسیل های استان شد و افزود: در سطح کشور بودجه با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده اما بودجه کرمانشاه ده درصد و کاهش یافته است.

صفری بیان کرد: باید در برنامه ششم توسعه برنامه اشتغال استان انجام شود و جای سوال دارد که چرا پیشرفت مناسبی برای سند آمایش استان نداریم.

وی با ادامه توضیحات اظهار کرد: باید برنامه ها و مصوبه های شورای برنامه ریزی طوری باشد که ۷۰ تا ۸۰ مصوبه ها اجرایی شود و مدیران خود در جلسه حاضر شوند و شان جلسه را رعایت کنند و به جای خود معاون نفرستند.

صفری گفت: در طرح سردسیری امکان آبیاری اراضی با کمترین هزینه جود دارد و تا پایان امسال نیز بنا به قول دولت راه آهن غرب در ایستگاه کرمانشاه به انجام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار