کمبود سیلندرهای گار مایع در شهرستان سرپل ذهاب که چند روزی شهروندان فاقد گاز خانگی شهری را با مشکل مواجه کرده بود، هم اکنون برطرف شده است.
کد خبر: ۳۴۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرمای هوا که چند روز اخیر سرپل ذهاب را فرا گرفت، موجب شد تا شهروندان به سختی بتوانند سیلندرهای گاز مایع را تامین کنند و کمبود این سیلندرها به ویژه در مناطق روستایی، روستانشینان این شهرستان را با مشکل کرده بود.
رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمبود سیلندر گاز مایع در چند روز گذشته در سرپل ذهاب تنها مختص به این شهرستان نبود و این مشکل در تمام شهرستان های کشور وجود داشت.
محمدجواد حسینی اظهارداشت: به همین منظور علاوه بر رایزنی با پالایشگاه کرمانشاه، با پالایشگاه های آبادان و اراک نیز صحبت شد تا مشکل کمبود سیلندرهای گاز مایع در شهرستان های غربی استان کرمانشاه رفع شود.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان سرپل ذهاب دارای 2 تاسیسات گاز مایع است و به مردم گیلانغرب و قصرشیرین نیز خدمت رسانی می کند، وضعیت این شهرستان از نظر وجود سیلندهاری گاز مایع نسبت به بقیه شهرستان های استان کرمانشاه مطلوب تر است.
رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و بازدید های مستمر از تاسیسات گاز مایع سرپل ذهاب، مشکل کمبود سیلندرهای گاز مایع در این شهرستان رفع شده و هم اکنون هیچ گونه مشکلی در این این زمینه وجود ندارد.
حسینی، با اشاره به ابلاغ فرمانداری های شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب مبنی بر معرفی مکان های حساس برای تامین سوخت مورد نیاز، گفت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز مردم این مناطق اتخاذ شده است.
وی گفت: برای جلوگیری از کاهش افت فشار گاز در روزهای سرد سال، در بازدیدهای مختلف ، بر نحوه توزیع سیلندرهای گاز مایع نظارت ویژه ای صورت گرفته است و بنا بر تقاضای شهروندان، بلافاصله سیلندرها در اختیارشان قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار