در مسابقات تکواندوی جوانان کشور؛
دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکاران قمی در مسابقات تکواندوی جوانان کشور صاحب ۲ مدال نقره و برنز شدند.
کد خبر: ۳۴۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، هاشم آقایی اظهار داشت: در پایان نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، هوگوپوشان استان قـم توانستند با کسب ۲ مدال به کار خود پایان دهند.

وی افزود: در این مسابقات که جمعه شب در اصفهان به کار خود پایان داد تیم تکواندوی استان قم توانست در دسته منهای ۶۸ کیلوگرم توسط محمد صفایی تکواندوکار ارزنده خود صاحب یک مدال نقره شود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: یک مدال برنز توسط مرتضی قنبری در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، دومین موفقیت تکواندوکاران جوان ما در این مسابقات بود و به لطف این ۲ مدال در مجموع امتیازات استان‌ها، تیم تکواندوی استان قم به مقام پنجم کشور رسید.

آقایی بیان داشت: مهدی محمدنژاد در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم، مهدی قره‌گوزلو در وزن منهای ۸۷ کیلوگرم،  عبدالله کاظمی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی و علی چهرقانی در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم و محسن جباری (وزن منهای ۵۷  کیلوگرم در مرحله مقدماتی در رقابت با حریفان خود نتیجه را واگذار کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در پایان اولین دوره مسابقات آزاد کشوری پاراتکواندو در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان که همزمان با رقابت‌های قهرمانی کشور در استان اصفهان برگزار شد، محمدرضا شعبانی نماینده استان قم در وزن به اضافه  کیلوگرم توانست در جایگاه سوم بایستد و مدال برنز را تصاحب کند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: تمامی مدال آوران استان قم به اردوی تیم ملی دعوت شدند و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت می‌کنند و با توجه به کسب این نتایج، امید زیادی به موفقیت آن‌ها در میادین آینده داریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار