علی بیات: این طرح در راستای توانمندسازی بانوان روستایی شهرستان در زمینه صنایع دستی و حوزه فرش با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می شود.
کد خبر: ۳۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 10 December 2016

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سنقر در این مراسم که با حضور معاون آموزش اداره کل،   معاون فرماندار، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و رؤسای ادارات شهرستان سنقر برگزار شد گفت : این طرح در راستای توانمندسازی بانوان روستایی شهرستان در زمینه صنایع دستی و حوزه فرش با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می شود.

علی بیات از اجرای تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سنقر خبر داد و گفت : این طرح در حوزه فرش در بیش از ۱۸ روستای این شهرستان با آموزش حدود ۳۵۰ نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد اجرا خواهد شد.

علی بیات افزود : با توجه به استقبال مناسبی که در ابتدای این طرح صورت گرفته امیدواریم این تعداد به بیش از هزار نفر برسد.

احسان ایمانی هرسینی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه  نیز در این مراسم گفت : باتوجه به اینکه شهرستان سنقر قطب اصلی تولید فرش می باشد این رشته آموزشی مورد استقبال خوب متقاضیان فرشباف شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای تحقق حمایت از کار و سرمایه ایرانی و افزایش کیفیت و کمیت فرش های تولیدی قالیبافان  شهرستان سنقر اجرا شده است.

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار