معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خبر داد:
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از کمک یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریالی خیران مراکز نیکوکاری استان به ازدواج جوانان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 10 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، امسال هزینه های ازدواج ۵۴ جوان نیازمند با کمک های خیران مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه تامین شده است.

هم اکنون ۲۵ مرکز نیکوکاری فعال در استان با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسل نهفته خیران و نیکوکاران در محلات برای کمک رسانی به نیازمندان فعالیت می کنند.

غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه خیران مراکز نیکوکاری کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان شناسایی شده در محلات اهدا می کنند، گفت: کمک های خیران مراکز نیکوکاری به منظور تامین کمک معیشت، هزینه های ازدواج، تحصیل، درمان و ... به مددجویان پرداخت می شود.

وی یادآور شد: بیش از ۶ هزار خیر با مراکز نیکوکاری استان همکاری و تعامل دارند که این خیران در سال جاری با کمک ۷ میلیارد ریالی خود از ۱۷ هزار نیازمند شناسایی شده در محلات دستگیری کرده اند.

نصوری با بیان اینکه یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال از کمک های خیران مراکز نیکوکاری در سال جاری با هدف تامین هزینه های ازدواج جوانان نیازمند اهدا شده است، اظهار کرد: هزینه های ازدواج ۵۴ جوان نیازمند با این میزان کمک خیران تامین و آنان راهی خانه بخت شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید براینکه بر اینکه بیشترین مساعدت برای ازدواج جوانان محروم و نیازمند از سوی خیران مرکز نیکوکاری علی ابن ابی طالب(ع) شهرستان سنقر اهدا شده است، تصریح کرد: خیران این مرکز نزدیک به ۴۰۰ میلیون ریال برای ازدواج جوانان نیازمند سنقری کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری مستقل از کمیته امداد فعالیت می کنند، تاکید کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری با نظارت هیات عامل این مراکز در میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار