اما این موضوع همواره یکی از چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که در زمان انتخابات بحث هزینه های هنگفت، در پیروزی نماینده ، نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۳۴۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 08 December 2016
برای همه ی ما مححرز شده است که نمایندگان ، استان در بیشتر ادوار گذشته و حا ل، هزینه های سرسام آوری نموده اند ، تا به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند؟
اینکه انگیزه آن ها از صرف هزینه های بالا چیست؟ خارج از بحث زیر است ، اما نشان می دهد که علاوه بر بحث خدمت رسانی ، به منطقه ، احتمالا اهداف دیگری در نظر دارند که نمی توان با حدس و گمان ، به آن پرداخت! اما این موضوع همواره یکی از چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که در زمان انتخابات بحث هزینه های هنگفت، در پیروزی نماینده ، نقش بسزایی دارد.
حال یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده است که هزینه ، انتخاباتی خود را ، وام گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یک نشست خبری ،ضمن بیان این مطلب که زیاد اهل رسانه نیستم و اغلب مواردی را به رسانه‌ها اعلام می‌کنم که بدانم رسانه ای شدن آن الزامی است ولی اینکه برای هر نکته ای وارد رسانه شوم به صراحت می‌گویم اهلش نیستم در خصوص موضوع هزینه های انتخاباتی خود گفت: شاید تعداد دست به جیب های ما از فلان نماینده کمتر باشد اما در زمان انتخابات ۷ اسفند وصله های ناجوری به ما زدند و به مردم میگفتندفلانی با پول بالا آمده و خلاف می کند.
زارعی گفت: الان می‌گویم بنویسید که زارعی برای هزینه ی ستادهای انتخاباتی خود وام گرفته است. وی‌ گفت: کسی برای من پولی خرج نکرده است.

زارعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مظلومیت عیب نیست، اما شاید برای حامیان و همفکران بنده عیب باشد اما برای من مظلومیت عیب نیست و بنده اعتقاد دارم کار باید برای رضای خدا باشد نه خود نمایی.
زارعی افزود: در دوره اول نمایندگی بنده و دوره فعلی عملاً اقداماتی از سوی بعضی از افراد علیه من صورت گرفته است که تنها هدف آنها از این سری اقدامات تنها پایین کشیدن زارعی و بالابردن مهره‌های مقابل بوده است.
تر نم دنا با انتشار سخنان زارعی از قول وی نوشت: این را بارها مشاهده کرده ام و در بیانی رساتر این سری اقدامات برای حب با علی نیست بلکه برای بغض با معاویه است و این بغض به گونه ای پیش رفت که یک یاس و ناامیدی در وجود مردم نسبت به بنده به وجود بیاید.
زارعی در پایان خطاب به خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری شهرستانهای بویر احمد و دنا گفت: به زودی شما اصحاب رسانه را از واقعیت‌هایی با خبر خواهم کرد که بیشتر به نفع استان خواهد بود و شما به عنوان امین مردم و چشم گوش مردم باید به آن بپردازید.وی گفت:قطعاً با رسانه ها ارتباط بهتری برقرار خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
راست میگه ازکارخونشون وام گرفت.عدل هم 8 میلیارد تومان از .....وام گرفت.!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار