رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشجوی انقلابی، فهیم و همیشه در صحنه دانشجویی است که با تدبیر در همه عرصه‌ها حضور دارد و هرگز به حاشبه رانده نمی‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 06 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، نوذر قنبری پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که دانشگاه آزاد کرمانشاه با حضور استاندار و مسؤولان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ماهیت اصلی 16 آذر‌ماه استکبارستیزی دانشجو است و دانشجو باید همواره این موضوع را مدنظر قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشجوی انقلابی، فهیم و همیشه در صحنه دانشجویی است که با تدبیر در همه عرصه‌ها حضور دارد و هرگز به حاشیه رانده نمی‌شود

این مسؤول با اشاره به برنامه‌ریزی استکبار روی دانشجویان مملکت، ادامه داد: قشر دانشجو یک قشر فعال، فهمیده و فهیم است، لذا تمام هدف‌گذاری‌های دشمنان نظام بر روی این قشر است‌.

قنبری افزایش کد رشته و کیفیت‌بخشی به محتوای آموزشی مهمترین اولویت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه 500 نفر عضو هیأت و 250 فضای کارگاهی و آزمایشگاهی در اختیار دارد.

این مسؤول به گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: امسال در بیش از 80 رشته کارشناسی ارشد و 34 رشته دکترا دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از تشکل‌های دانشجویی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در سومین جشنواره مالک اشتر به‌‌عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سال گذشته برگزیده شد و از علی کرمی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه از سوی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تقدیر به‌ عمل آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار