فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: وجود بوران و کولاک در گردنه چری و شاه منصوری حد فاصل بخش صمصامی به استان خوزستان و چلگرد به بخش بازفت، امکان تردد خودروها در این محورها را با کندی مواجه کرده است.
کد خبر: ۳۳۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مرتضی زمانپور افزود: بارش برف و باران و کولاک، موجب لغزندگی معابر این شهرستان شده است.
وی از بازگشایی محورهای مواصلاتی برفگیر شهرستان از ساعات اولیه بارش تا بامداد امروز خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش های رسیده کلیه راه های اصلی شهرستان به جز گردنه عسل کشان در این شهرستان باز است.
زمانپور تصریح کرد: هم اکنون تردد در مسیرهای ارتباطی شهرستان با رعایت نکات ایمنی و تجهیزات لازم امکانپذیر است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنین از بسته بودن راه 7 روستای مناطق روستایی 'سه جو' تلخدان' و 'گاوشیر' از هفته گذشته خبر داد و گفت: بارش شدید باران در اوایل هفته جاری موجب سیلابی شدن و انسداد مسیر آبادی ها شده که تلاش ماموران راه روستایی استان و شهرستان برای بازگشایی این محور ادامه دارد.
زمانپور مسیر جایگزین برای تردد از گردنه عسل کشان به دهستان موگویی را از فریدن استان اصفهان و محور استان لرستان اعلام کرد و گفت: با پیش بینی مسئولان راهداری گردنه برفگیر عسل کشان تا اردیبهشت ماه سال آینده بسته است.
بنابر اعلام گزارش هواشناسی کوهرنگ میزان بارندگی شب گذشته تا صبح امروز سه شنبه در شهرستان کوهرنگ 16 میلیمتر و میزان بارندگی در سال زراعی جاری 295 میلیمتر است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار