معاون‌ شهردار‌ قم خبر داد
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از برگزاری مراسم اختتامیه تونل مکانیزه مترو خبر داد که در ۲ ‌ماه آینده انجام‌ می‌شود و گفت: با تکمیل این برنامه خط B مترو از پردیسان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 05 December 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری‌قرآن صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پل میثم بابیان اینکه این پروژه ازجمله طرح‌های نیمه‌تعطیل شهر قم بود اظهار داشت: این پروژه تعهد بین شهرداری و راه‌آهن بود که پیمانکار این پروژه را قرارگاه قائم عهده‌دار بوده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه برقراری ارتباط طرفین ریل راه‌آهن از مهم‌ترین کاربری‌های این پل روگذر است گفت: پل میثم به طول 350 متر و عرض 11 متر که بین طرفین ریل آهن در منطقه 3 و 6 را برقرار می‌کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمران شهری که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: تا پایان سال افتتاح تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد، تقاطع غیرهمسطح مقداد و رمپ و لوپ آن تکمیل می‌شود, تکمیل رمپ و لوپ پل عمار یاسر، زیرگذر کریمی و کبیری مجموع این پروژه‌ها و تکمیل رمپ و لوپ 9 دی به بهره‌برداری می‌رسند.

قاری قرآن از برگزاری مراسم اختتامیه تونل مکانیزه مترو خبر داد که طی دو ماه آینده انجام‌ می‌شود و گفت: با تکمیل این برنامه خط B مترو از پردیسان آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار