تابناک مرکزی: علی اکبر ملکی راد سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت روز دانشجو پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 05 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، پیام  علی اکبر ملکی راد سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

شانزده آذر، جلوه‌ای روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجویان آگاه و مسلمان در برابر سلطۀ خارجی و استبداد داخلی است. روز بزرگی که نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران شد.

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

 امروز استكبار جهاني و در راس آن صهيونيسم جهاني در پي آن است تا با سست كردن پيوندهاي عميق دانشجو با خط ولايت و دور كردن اين قشر متفكر از دامان علم ، جهاد علمي كشور را متوقف نمايد.ترور نخبگان ميهن ،مصداق بارز برنامه بلند مدت امپرياليسم است اما مجاهدت دانش پژوهان،دشمن را قطع يقين مايوس خواهد كرد و  دانشجويي كه در مكتب حسيني بالنده و رشد يافته است در تمامي عرصه هاي علمي ،سياسي و اجتماعي با نصب العين قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري؛ حاضر شده و به عنوان نيروي محركه فكري جامعه باعث بالندگي كشور اسلامي ايران مي شود.

اینجانب روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خصوصاً دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه پیام نور تبریک گفته و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منّان خواستارم.

دکتر علی اکبر ملکی راد سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار