پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک روزهای 24 و 25 آذرماه جاری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 04 December 2016
دبیر این کنفرانس روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کنفرانس های ملی هیدرولیک بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است که هر سال توسط انجمن هیدرولیک ایران با همکاری یکی از دانشگاه های طراز اول کشور برگزار می شود.
فواد کیلانه ئی افزود: در پی برگزاری موفق چهارده کنفرانس ملی هیدرولیک طی سالهای گذشته، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مفتخر است که برگزاری پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران را در روزهای 24 و 25 آذر 1395 میزبانی کند.
وی تلاش برای به روز کردن محورهای کنفرانس را اولویت نخست این دوره از کنفرانس های هیدرولیک ایران اعلام و اضافه کرد: در این راستا، هدف اصلی ارتقای کیفیت و کاربردی کردن تحقیقات و نتایج است.
کیلانه ئی ادامه داد: ارائه آخرین دستاوردها در زمینه مهندسی هیدرولیک، رفع نیازهای صنعت آب کشور، توجه به شاخص های توسعه پایدار و بررسی و رفع مسائل محیط زیست، انتظاری است که پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران جهت برآورده شدن آن تلاش خواهد کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از چالش های مهم استان، موضوع آب و مسائل زیست محیطی ناشی از آن در دشت قزوین است، محوریت اصلی کنفرانس این دوره به موضوعات یاد شده اختصاص یافته است و برگزاری آن در آذر ماه سال جاری فرصت مناسبی برای طرح دغدغه ها و ارائه راه حل برای رفع مشکلات استان در این زمینه است.
این استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ادامه داد: مهندسی رودخانه، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک محاسباتی، فناوری‌های نوین آب، هیدرولیک دریا و سواحل، سازه‌های هیدرولیکی، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، هیدرولیک محیط ‌های متخلخل، سیستم‌های انتقال و توزیع آب، تجهیزات و روش‌های اندازه‌گیری در هیدرولیک، کاربرد GISو RSدرمهندسی هیدرولیک، محیط‌زیست و شکوفایی شهری و آبخیزداری و سازه‌های هیدرولیکی وابسته محورهای این کنفرانس هستند.
کیلانه ئی خاطرنشان کرد:در مجموع تعداد 380 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده است که پس از داوری، تعداد 85 مقاله برای ارائه شفاهی و 135 مقاله برای ارائه پوستر توسط هیئت داوران مورد پذیرش قرار گرفته است.
دبیر پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران 2 سخنران کلیدی در مراسم افتتاحیه ، 6کارگاه آموزشی و 5 نشست تخصصی به همراه بازدید های مختلف را برنامه این کنفرانس 2روزه ذکر کرد و افزود: با پیگیریهای انجام شده توسط دبیرخانه کنفرانس، معاونان وزرات نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار