فرماندار پاوه گفت: به دلیل بارش های دو روز گذشته، جاده پاوه به نودشه از توابع استان کرمانشاه به دلیل احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
کد خبر: ۳۳۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،پرویز ایده پور روز شنبه با اشاره به بارندگی های دو روز اخیر در شهرستان که موجب خوشحالی مردم شد، گفت: به دلیل ایمنی مسافران این مسیر را تا اطلاع بعدی مسدود کرده ایم.
وی اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی خاص پاوه، بعد از هر بارندگی و هواخوری ارتفاعات شاهد ریزش سنگ های صخره ای کنار جاده های به روی جاده ها هستیم که همواره با خطرات بسیاری همراه است.
وی افزود: عوامل راهداری به موقع در مسیرهای ارتباطی حاضر هستند و نسبت به پاکسازی جاده ها اقدام می کنند. 
ایده پور افزود: برای تردد مسافران این مسیر و مردم نودشه و روستاهای اطراف راه ارتباطی جایگزین را از کنار جاده ساحلی سد سیروان آماده کرده ایم تا خللی در تردد مردم و مسافران وارد نشود.
وی از مردم نودشه و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند خواست تا از تردد و مسافرت های غیرضروری در این مسیر خودداری کنند. 
فرماندار پاوه همچنین از مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به مریوان و سروآباد کردستان خبر داد و گفت: این مسیرارتباطی نیز به دلیل سختی بودن امداد و نجات برای حادثه دیدگان احتمالی تا پایان فصل زمستان مسدود خواهد بود و مسافرانی که قصد تردد به مریوان را دارند از دیگر راه های ارتباطی استان کرمانشاه به کردستان استفاده کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار