مسؤول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه:
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌ جاری بیش از 620 شغل در استان ایجاد شده است، گفت: ماموریت اصلی سازمان بسیج سازندگی استان در راستای اشتغالزایی با رویکرد جدی دنبال می‌‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 02 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،منصور فتاحی امروز اظهار داشت: از سال 92 تا‌کنون بسیج سازندگی استان کرمانشاه حدود 3هزار و 400 کانون پایگاه کارآفرینی در سطح این استان برای متقاضیان عرصه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از 620 شغل در استان ایجاد شده است، گفت: این تعداد جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند و عموم مردم هستند.

این مسؤول با بیان ادامه تلاش تا پایان سال برای ایجاد پایگاه‌های بیشتری در حوزه کارآفرینی در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ماموریت اصلی سازمان بسیج سازندگی استان در راستای اشتغالزایی با یک رویکرد جدی دنبال می‌‌شود.

فتاحی به بهره‌گیری از فضاهای بلاءاستفاده سپاه و پایگاه‌های در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و یادآور شد: با ایجاد پایگاه‌های بیشتر کارآفرینی، سازمان بسیج سازندگی می‌تواند نقش‌ موثری برای توسعه استان و ایجاد اشتغال ایفا کند.

به گفته مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، این سازمان توانسته است در مزارع گیاهان دارویی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش قارچ، آبزیان، ماهی‌های زینتی، زنبور عسل، کارگاهای صنایع دستی و تبدیلی اشتغالزایی ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار