مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کرمانشاه راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۳۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ حسین خدرویسی گفت: این صندوق به دور از هر گونه فعالیت انتفاعی و اقتصادی و صرفا با هدف پرداخت وام های قرض الحسنه و بدون سود به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت فعالیت خواهد کرد.

خدرویسی با برشمردن سه هدف و رسالت اصلی برای صندوق قرض الحسنه امداد تاکید کرد: تامین وسایل کار و اشتغال، تاکید بر افزایش تولید با اولویت تولیدات عرصه کشاورزی، دامپروری، صنعتی و همچنین رفع احتیاجات ضروری نیازمندان سه هدف اصلی کمیته امداد برای افتتاح این صندوق قرض الحسنه بوده است.

وی تصریح کرد: سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه ولایت کمیته امداد کرمانشاه برای عموم مردم و خیران آزاد است. کسانی که مبادرت به سپرده گذاری در این صندوق می کنند می توانند در هر برهه ای از زمان سپرده خود را از صندوق خارج کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این صندوق هیچ گونه سودی به سپرده های مردمی اختصاص داده نمی شود اظهار کرد: سپرده گذاری مردم در این صندوق موجبات خوشنودی خداوند متعال و حل مشکلات هم استانی های نیازمند را به همراه خواهد داشت.

هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر به صورت موردی و کمک معیشت بگیر از خدمات این نهاد بهره مند می شود که از این تعداد بیش از ۹۰ هزار نفر را بانوان و دختران نیازمند تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار