نماینده کرمانشاه در مجلس:
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرد، گفت: حفظ سرمایه گذاران فعلی و جذب سرمایه گذاران جدید راهگشای رونق اقتصادی استان خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، احمد صفری روز یکشنبه در نشست بخش دولتی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تشکل ها و فعالان اقتصادی کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه با وجود ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف، رتبه اول بیکاری کشور را دارد.
وی افزود: در حالی که امروز منابع دولتی محدود است چاره ای جر رجوع به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار نداریم تا بدین طریق بتوانیم بخشی از کاستی ها را جبران کنیم.
صفری ادامه داد: امروز همه استان ها برای توسعه اقتصادی و رونق تولیدات خود بهترین امکانات را برای سرمایه گذاران فراهم کرده و مدیران دولتی سعی می کنند نهایت همکاری را با آنها به عمل آورند اما متاسفانه این موضوع در کرمانشاه کمتر دیده می شود.
نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: تکریم سرمایه گذار در استان کرمانشاه به اندازه سایر استان ها نیست و آن هایی هم که می آیند آنقدر درگیر کارهای نامه نگاری و کسب مجوز می شوند که عطای کار را به لقایش می بخشند.
وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان این آمادگی را دارد تا به عنوان یک نیروی قدرتمند در کنار دولت و بخش خصوصی قرار گرفته و به رونق اقتصادی کرمانشاه کمک کند.
صفری در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه مسوولان شرایط برای ورد بخش خصوصی به استان و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم شود و در مدت زمان کوتاهی شاهد رونق و تحول اقتصادی در استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار