دکتر حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی کرمانشاه بر نظارت هر چه بیشتر اتاق اصناف کرمانشاه بر اتحادیه های صنفی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 27 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ دکتر حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی کرمانشاه بر نظارت هر چه بیشتر اتاق اصناف کرمانشاه بر اتحادیه های صنفی تاکید کرد و افزود: اتاق اصناف به عنوان یک ناظر باید وارد عرصه شود و بر عملکرد اتحادیه های صنفی نظارت داشته باشد و هر کجا که از هر اتحادیه تخلفی مشاهده کرد می تواند موضوع را در کمیسیون نظارت مطرح کند تا نسبت به عزل مدیر مربوطه اقدام شود .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در ادامه بر نقش عهده کمیسیون نظارت پرداخت و افزود: تصمیماتی که در کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی اتخاذ می شود بر مبنای فرد جمعی و مبتنی بر آراء اعضا است لازم الاجرا است .

یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی کرمانشاه با حضور دکتر حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اسماعیلی سرپرست بازرگانی داخلی، زینتی رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی و نمایندگی از اتاق اصناف کرمانشاه، اماکن نیروی انتظامی، اداره استاندارد، اداره امور دارایی و .. در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار